Google to firma, której raczej nie trzeba nikomu przedstawiać. Wszyscy znają tego giganta z Doliny Krzemowej, jednak czy każdy wie, jak funkcjonuje machina tej organizacji? Na czym polega jej fenomen i dlaczego każdy chciałby tam pracować? Kim są “kreatywni geniusze”?
Książka ta prowadzi nas do świata, którego wcześniej nie mogliśmy poznać. Przedstawia, jak działa Google od środka, jak powstał, jakie historie się za nim kryją. Jak wygląda esencja pracy światowej korporacji, jej członkowie, struktura, wartości, zasady pracy i rekrutacji. A wszystko to opisane jest z nowej perspektywy.
Każdy znajdzie w tej pozycji wartościowe dla siebie informacje – właściciele firm dostrzegą dobre praktyki kierowania przedsiębiorstwem, menedżerowie dowiedzą się jak ciekawie zarządzać zespołem, a specjaliści HR poznają nietypowe schematy rekrutacji. Krótko mówiąc, każdy powinien odkryć w tej książce cenną wiedzę.
Jest napisana lekko, zawiera sporo anegdot i historyjek nie tylko z pracy w Google, ale także innych firm z Palo Alto. I choć można mieć wrażenie, że niektóre wątki są przedłużane nieco “na siłę”, a wizje przedstawione w książce są jedynie “American Dream” i reklamą dokonań Google, to jednak jest to pozycja, po którą warto sięgnąć.